[MataroSensefils] accedir a phpMyAdmin

dll oct 13 21:06:22 CEST 2014

Hola Irene,

Si et fixes en l'adreça que poses:

 http://*localhost*:8080/phpmyadmin <http://localhost:8080/phpmyadmin>

*localhost* significa que t'estàs connectant al teu propi ordinador, que és
on estàs creant les Bases de Dades. Posant-li l'adreça IP *10.139.56.2* vol
dir que estàs anant a buscar les Bases de Dades en aquesta adreça IP
(10.139.56.2) que físicament no està a casa teva sinó en el supernode de
Cuba.

Mira de deshabilitar un moment la configuració de la porta a Internet
(Proxy) del teu navegador per veure si així sí que pots accedir a
PhPMyadmin.

Jordi

El dia 13 octubre de 2014 20:07, irene pineda coll <irenepi85 a gmail.com> ha
escrit: