[MataroSensefils] accedir a phpMyAdmin

irene pineda coll irenepi85 a gmail.com
dll oct 13 20:07:18 CEST 2014

si, jo abans accedia a phpmyadmin a traves de
http://localhost:8080/phpmyadmin i ara al canviar el port pensava que només
caldria canviar el número però no és així.
Tal com dius, faig servir aquesta interficie per gestionar les bases de
dades que vull crear.
si poso el http://10.139.56.2/ al navegador em surt lo de bilbo-2 cuba tot
i que jo estic a la zona de l'habana

El dia 12 octubre de 2014 22:30, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com