[MataroSensefils] GuifiLab aquest divendres 10/10/2014

dic oct 8 21:22:21 CEST 2014

Ei Ferriol!

Penso que pel tema de la VOIP s'anirà generant documentació de com fer-ho.

Pel tema cooperativa de consum d'Internet el més senzill és fer una
convocatòria per la llista i els que hi estem interessats venim i mirem com
fer-ho.

Que bé que tornis a ser per aquí ;-)

Jordi

El dia 8 octubre de 2014 20:59, Ferriol <ferriol a musaik.net> ha escrit: