[MataroSensefils] GuifiLab aquest divendres 10/10/2014

Ferriol ferriol a musaik.net
dic oct 8 20:59:42 CEST 2014

Hola,

Jo no hi podré ser, a partir d'aquest divendres estaré donant un curs al
3 roques durant 8 divendres...
M'interessa molt el tema de la VeuIP, no se com ho podem fer perquè els
que no vinguem puguem participar o informar-nos :(

I per afegir: Jo tinc ganes de debatre el model de manteniment de la
xarxa sensefils de Mataró, ja ho he deixat anar en algun fil en aquesta
llista. Tinc ganes de discutir-ho amb els qui esteu més a tope en el
projecte, jo fa un temps que he estat fora i segur que hi ha moltes
coses que desconec.

Bé, no se com ho podem articular.

Salut !!!! i que us vaig molt bé el GuifiLab !
El 08/10/14 14:02, Jordi Clopes Esteban ha escrit: