[MataroSensefils] Domini matarosensefils.net

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic oct 8 11:13:33 CEST 2014

ok, aquí tb es autogestionat ;)

> Moltes gràcies Jordi!!! :-)
> Penso que el problema no és tant el servidor com que algú s'encarregui de
> migrar el domini i la llista de correu a on toqui. Entenc que d'això se
> n'hauria d'encarregar algú de Mataró. Si no hi ha mans, amb l'opció d'OVH
> ja ens fan la migració.
> Jordi
> El dia 07/10/2014 21.30, "Jordi Soler" <jordi a setupinformatica.com> va
> escriure:
>
> Bones people...

> 0182-3882-00-0201616289

Jordi Soler
> [...]
S.E.T.U.P. Informàtica S.L
http://www.setup.cat
http://shop.setup.cat
tel: 93.881.42.48 sat:902.91.81.19

<https://maps.google.es/maps/ms?msa=0&msid=210654342529009391287.0004dc3703fb5905dca55&ie=UTF8&ll=41.926057,2.246685&spn=0.000838,0.001725&t=h&z=19&vpsrc=1&iwloc=0004dc371b901ff63d3a2>

<http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
Aquesta comunicació s'adreça exclusivament al seu destinatari i podria
contenir informació sotmesa a secret professional de caràcter confidencial
o la divulgació de la qual sigui prohibida per la legislació vigent.Si el
receptor d'aquest correu electrònic és el destinatari o persona responsable
per lliurar el missatge al destinatari, se l'informa que qualsevol
divulgació, distribució o còpia d'aquesta comunicació resta estrictament
prohibida. Si Vd. ha rebut per error aquesta comunicació us  preguem que
ens ho comuniqueu immediatament. Als efectes del que disposa la Llei
Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem
que les dades de caràcter personal que puguin constar en aquest document,
seran incorporades a un fitxer responsabilitat de *Setup informàtica, SL*,
la finalitat del qual serà dur a terme les gestions derivades de la relació
comercial establerta. Les dades seran tractades de manera confidencial i
respectant les normes estipulades a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els
drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les
dades dirigint-vos per escrit a: *Setup informàtica, SL c/ de la Llotja, 9 *
de* Vic-08500 (Barcelona). *Gràcies