[MataroSensefils] Fwd: la sopa em diu que no estic a guifi

irene pineda coll irenepi85 a gmail.com
dis oct 4 13:01:03 CEST 2014

Hola gent, jo també tinc problemes amb http://sopa.musaik.net/ i no sé com
solucionar-ho. He llegit aquests últims correus que heu enviat, i veig a
l'Aaron li passa el mateix, que quan entra a veure alguna pel·lícula li diu
que "Ha d'estar a guifi.net", però no entenc ben bé la solució donada sobre
els DNS. He provat entrar a guifi.net amb l'usuari i contrasenya i em diu
que la contrasenya no és correcte, llavors demano que m'envin nova
contrasenya però no la rebo.
Si algú em sap explicar que no faig bé o si he de canviar alguna cosa us ho
agrairia molt.
No he tocat res de la configuració que em va fer l'Ivan. Tinc un router
reciclat de telefonica.

Moltes gràcies!

El dia 28 setembre de 2014 22:14, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: