[MataroSensefils] Pel·lis baixades repetides

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dij nov 20 08:12:48 CET 2014

bon dia novament,

moltes gràcies pels aclariments i pel consell del reproductor VLC, de fet el tinc instal·lat però no sabia que podia solucionar problemes d'aquest tipus i pel que fa a la segona pel·lícula teníeu tota la raó, no està del tot baixada, em sap greu, no m'hi havia fixat

fins la propera

Salut

EVA

Date: Tue, 18 Nov 2014 17:35:20 +0100
From: enric a musaik.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Pel·lis baixades repetides

    Salut,

      El 18/11/14 a les 12:24, Jordi ha escrit:

      Bones,

        Un parell de comentaris:

        Sempre és millor tenir una peli amb l'audio ben
          sincronitzat, però si ja teniu alguna peli que l'audio no
          cuadra amb la imatge, el reproductor VLC permet sincronitzar
          l'audio endavant o enrera per trobar el punt. Aquest
          reproductor, VLC, és gratuït i molt complet. Inclús permet
          començar a veure les pelis mentre les vas descarregant. Us el
          recomano.

    Molt bé Jordi. I el millor és PROGRAMARI LLIURE!

    La peli es sincronitza bé, de fet, jo l'he vista bé. Per tant, com
    diu en Jordi és el programa.

    Però tu Eva l'has baixat amb molta millor qualitat, posaré la teva.
    Merci.

        Pel que fa a l'altre cas.
            Eva, mira bé si l'arxiu de la pel·licula se t'ha baixat a
            l'ordinador sencer. A mi m'ha passat algun cop que baixant
            pelis de la sopa, s'ha penjat a mitges, el nevegador diu que
            la descarrega és completa però si vas a l'explorador
            d'arxius pots veure si el tamany de l'arxiu es correspon amb
            el tamany sencer.

    Crec que en Jordi té raó, perquè confirmo que la Bruja Novata està
    sencera.

        Per últim, un afegit. Jo em
            vaig baixar la última peli del "Planeta dels simis", però al
            obrir-la em vaig trobar que eren un altre tipus de simis...
            Que no nos enbauquen!

    Jajaja l'acabo de veure. Una mica marranada. Passa algunes vegades.

    Jo, de tant en tant, miro el directori P2P, miro les pelis i coses
    que us baixeu, si la peli es veu bé la poso al directori Pendents.
    Però si no ho he mirat, no sabem la qualitat no què conté.

        Salut!

        Jordi Aliberas