[MataroSensefils] Pel·lis baixades repetides

Enric enric a musaik.net
dim nov 18 17:35:20 CET 2014

Salut,

El 18/11/14 a les 12:24, Jordi ha escrit:
> Bones,
>
> Un parell de comentaris:
>
> Sempre és millor tenir una peli amb l'audio ben sincronitzat, però si
> ja teniu alguna peli que l'audio no cuadra amb la imatge, el
> reproductor VLC permet sincronitzar l'audio endavant o enrera per
> trobar el punt. Aquest reproductor, VLC, és gratuït i molt complet.
> Inclús permet començar a veure les pelis mentre les vas descarregant.
> Us el recomano.
Molt bé Jordi. I el millor és PROGRAMARI LLIURE!
La peli es sincronitza bé, de fet, jo l'he vista bé. Per tant, com diu
en Jordi és el programa.
Però tu Eva l'has baixat amb molta millor qualitat, posaré la teva. Merci.

> Pel que fa a l'altre cas. Eva, mira bé si l'arxiu de la pel·licula se
> t'ha baixat a l'ordinador sencer. A mi m'ha passat algun cop que
> baixant pelis de la sopa, s'ha penjat a mitges, el nevegador diu que
> la descarrega és completa però si vas a l'explorador d'arxius pots
> veure si el tamany de l'arxiu es correspon amb el tamany sencer.
Crec que en Jordi té raó, perquè confirmo que la Bruja Novata està sencera.

> Per últim, un afegit. Jo em vaig baixar la última peli del "Planeta
> dels simis", però al obrir-la em vaig trobar que eren un altre tipus
> de simis... Que no nos enbauquen!
Jajaja l'acabo de veure. Una mica marranada. Passa algunes vegades.
Jo, de tant en tant, miro el directori P2P, miro les pelis i coses que
us baixeu, si la peli es veu bé la poso al directori Pendents. Però si
no ho he mirat, no sabem la qualitat no què conté.

> Salut!
>
> Jordi Aliberas

> From: perarriera a hotmail.com
> To: llista a matarosensefils.net
> Date: Tue, 18 Nov 2014 07:35:17 +0000
> Subject: [MataroSensefils] Pel·lis baixades repetides
>
> bon dia,
>
> només volia a avisar que he tornat a baixar del mldonkey les
> pel·lícules "Ocho apellidos vascos" i "La bruja novata" perquè estan
> defectuoses, la primera amb l'audio, no quadra la imatge amb el que es
> veu i la segona perquè a mitja pel·lícula es talla i no continúa

> [...]

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>