[MataroSensefils] Proxy video.matarosenserils.net

dis maig 31 09:11:33 CEST 2014

Hola Ferriol,

Aquí tens les instruccions per connectar a la porta a Internet:

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.PortaAInternet

Gràcies!

Jordi

El dia 30 maig de 2014 22:30, Ferriol <ferriol a musaik.net> ha escrit: