[MataroSensefils] Proxy video.matarosenserils.net

Ferriol ferriol a musaik.net
div maig 30 22:30:26 CEST 2014

Jo si voleu ho provo però no se com fer-ho i què comprovar.

És configurar el proxy en el navegador i comprovar que navego per
Internet ? Ho he provat i em sembla que surto tota l'estona per allà
mateix. Mirant pàgines d'aquestes que et diuen la ip amb la que surts
sempre em diu la mateix amb proxy o sense. Jo tinc vpn amb la sortida a
internet de la geganta suposo que deu molestar ???

Salut !
El 30/05/14 22:04, Jordi Clopes Esteban ha escrit: