[MataroSensefils] Fwd: Problema a la Xarxa.

Enric enric a musaik.net
dij maig 15 15:33:32 CEST 2014

El 15/05/14 15:17, Ferriol ha escrit:
> Hola,
>
> Suposo que el TCM és el TecnoCampus i potser això no hi té res a veure
> però jo també estic tenint problemes.
> Estic navegant per internet (a través de la vpn) i baixant (o
> intentant) material de la sopa, però va fluctuant ciclicament falla, i
> diria que fallen les dues coses alhora.
> Se que l'Enric tenia algun problema a la sopa però com que també
> coincideix que falla internet potser és de connectivitat.
> No se ben bé com ho puc fer per veure on és el problema. Si em podeu
> passar algun lloc on jo pugui veure, se que ara hi ha gràfiques i tal,
> [...]
Jo crec que has de començar per veure el mapa i anar saltant nodes i
mirar la connectivitat, els pings, el nivell d'enllaç.

El del TecnoCampus:
http://guifi.net/ca/tecnocampus

El de los Alamos (que és on et connectes tu):
http://guifi.net/ca/node/21317
Enllaç Alamos amb TorreMaresme:
http://guifi.net/guifi/device/28331
(que ara mateix no veig les gràfiques ...)

Utilitzar el ping, el traceroute ...

Però suposo que algú més pot donar opcions a mirar.

Respecte a la sopa: Estic afegint un disc dur de 3TB, fins ara hi havia
un de 2TB i quasi està ple i dóna un petit missatge d'error. He hagut de
parar i engegar la màquina un parell de cops durant aquesta setmana,
però han estat parades de com a màxim 1 hora.

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas <http://fuga.musaik.net>