[MataroSensefils] Fwd: Problema a la Xarxa.

Ferriol ferriol a musaik.net
dij maig 15 15:17:44 CEST 2014

Hola,

Suposo que el TCM és el TecnoCampus i potser això no hi té res a veure
però jo també estic tenint problemes.
Estic navegant per internet (a través de la vpn) i baixant (o intentant)
material de la sopa, però va fluctuant ciclicament falla, i diria que
fallen les dues coses alhora.
Se que l'Enric tenia algun problema a la sopa però com que també
coincideix que falla internet potser és de connectivitat.
No se ben bé com ho puc fer per veure on és el problema. Si em podeu
passar algun lloc on jo pugui veure, se que ara hi ha gràfiques i tal,
no ... És que ara ho feu tant bé...

Salut i gràcies per endevant!
El 14/05/14 23:51, ivan ha escrit: