[MataroSensefils] Guifi.net al Cafè de Mar

René Vives rene.vives a gmail.com
dic mar 26 12:40:24 CET 2014

hi ha testers de xarxa amb comprobadors de sonda:
http://www.cablematic.com/Comprobador-de-cable-de-red/Comprobador-de-cables-con-sonda-localizadora/CT08/?pag=3

El dia 26 març de 2014 12.36, Toni Homedes i Saun <toni a homedes.net> ha
escrit: