[MataroSensefils] Guifi.net al Cafè de Mar

Toni Homedes i Saun toni a homedes.net
dic mar 26 12:36:58 CET 2014

Hola Enric,

La manera és utilitzar un localitzador de cables que, bàsicament,
injecta un senyal audible i, a l'altre banda s'utilitza un "parato" que
detecta aquesta senyal i et permet localitzar més o menys ràpidament
quin es el cable on has punxat el generador. El més bons (centenars de
€) poden localitzar el cable sense necessitat de pelar-lo, a través de
l'aïllament.

La versió friqui és usar un injector POE a les boques que t'interessa
localitzar i del costat del rac usar un petit cable amb un LED, una
resistència i dues pinces de cocodrilo per buscar ràpidament a quin
cable t'arriba el POE. Per aixó no cal grimpar-los, però si et caldrà
pelar-los amb la pinça de grimpar.

Si ho necessites et podria preparar el cable de les pinces.

--
Toni

Es fa un cable curt amb un RJ
On 26/03/14 11:53, Enric wrote:
> Salut,
>
> us explico una historieta ... si no vols no continuis llegint.
> El Cafè de Mar és de la Fundació Unió de Cooperadors, i ha cedit el
> bar a la Unió de Cooperadors que a la vegada ho ha cedit a una
> cooperativa de treball que es diu l'Ariet del Cafè de Mar.
> Volen guifi i avui hem anat a mirar a veure com ho fan.
> Però m'he trobat amb una cosa molt curiosa i que emprenya, i vull
> preguntar-vos a veure si es pot resoldre fàcilment.
> Aquest edifici ha estat els Serveis Territorials d'Ensenyament del
> [...]

Toni Homedes i Saun
ToniHomedes.cat <http://ToniHomedes.cat>
toni a homedes.net <mailto:toni a homedes.net>
+34 647-10-77-35 <tel:+34647107735>