[MataroSensefils] Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic

Toni Homedes i Saun toni a homedes.net
dim mar 25 19:19:14 CET 2014

Hola, perdoneu que em fiqui pel mig,

He afegit una nova pestanya "calc enllaç" a la calculadora Excel
<https://guifi.net/ca/node/67264> per casos com aquest

Es pot posar l'antena pròpia, l'antena del supernode i la distancia i
senyal desitjats i ens traurà un semàfor verd/vermell segons que arribem
al mínim requerit o no.

Atenció que la senyal màxima és en el pitjor mode (1-6 Mbps), per anar
sobre segur cal buscar el verd+verd

Toni

--
Toni Homedes i Saun