[MataroSensefils] Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic

Jose Legido jose a legido.com
dim mar 25 10:58:41 CET 2014

Totalment d'acord amb Ivan, s'han d'intentar fer enllaços de qualitat,
es millor per tots, la xarxa es de tots.

Avui mateix hi havia un enllaç troncal que no funcionava bé perquè hi
havia intents de connexions amb qualitat molt dolenta d'altres
aparells, he aplicat filtre i ja funciona perfecte.

Molta gent es pregunta perquè afecta la connexió dolenta o perquè no
es poden connectar amb un portàtil si tenen senyal "excelente". Ficant
un símil musical, es com si estàs a un concert i el cantant fa
peticions de cançons. El públic escolta molt bé al cantant, però el
cantant no escolta al públic i no pot continuar cantant perquè no
escolta quina canço l'han demanat i això retrassa el concert :P

SAX!