[MataroSensefils] Troncal a Rocafonda (era: Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic)

Jordi M. fre2344554 a gmail.com
dim mar 25 13:06:38 CET 2014

Jordi, gracies pel teu missatge. Ara ja entenc una mica més com s'organitza
el "tingladu" aquí a Mataró. Vagi per endavant que no tinc cap problema amb
les decisions dels administradors que m'he trobat fins a la data. Seguiré
amb la proposta del Jose que pel que m'expliques sembla la més raonable.

SAX!