[MataroSensefils] Troncal a Rocafonda (era: Filtre adreça MAC en el trasto MatGegantaOmnitic)

dim mar 25 11:36:29 CET 2014

Hola Jordi,

Primer de tot donar-te la benvinguda a Mataró sense fils :-)

El problema de Torre Maresme és que és una comunitat amb molts propietaris
i ja hi hem posat moltes antenes. Ens va costar molts d'anys (7 anys
aprox.) d'anar perseguint a aquesta comunitat per poder instal·lar-hi els
equips. Com segur que entendràs la ubicació de Torre Maresme és
privilegiada ja que ens permet veure tot Mataró, Llavaneres, etc. Per
aquests motius varem decidir que els enllaços cap a Torre Maresme havien de
ser troncals i beneficiar al màxim nombre d'usuaris. D'aquí poc encara i
posarem un parell d'antenes més per poder dotar de connectivitat a una
entitat de la ciutat que treballa amb discapacitats. Són moltes antenes les
que ja hi ha i pel bé de la xarxa enten que hem de mirar amb lupa què hi
posem.
Vull dir que no és cosa de l'Ivan aquesta decisió, és una postura
consensuada entre tots els administradors, els qui anem a les reunions,
etc. De totes maneres de tot se'n pot tornar a parlar i entre tots segur
que trobem la manera de connectar-te.

SAX!

Jordi

El dia 25 març de 2014 11.21, Jordi M. <fre2344554 a gmail.com> ha escrit: