[MataroSensefils] SXT que no enllaça

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
dic mar 5 14:33:10 CET 2014

He fet còpia dels arxius de backup a LlavMarinada2

Qin node es?
Jo hem vaig trivar igual peró ho vaig solucionar fent un SCAN i
selecionat la radio manual i despres modigfica la IP de guifi

05-03-2014 10:18, Esteve Olm escrigué:

> Hola a tots, a veure si
algú em pot ajudar amb aquest problema:

> Tinc una SXT que no hi ha
manera de connectar al supernode LlavMarinadaAP2-5. Abans ho estava
però de cop i volta ha deixat de funcionar. Es queda fent intents, no
apareix la "R" i al log surt això cada 10 segons:

00:0C:42:62:DB:18 a wlan1-gateway: failed to connect, on 5200, association
failed: unspecified (1)
> [...]
connect, on 5200, association failed: unspecified (1)

00:0C:42:62:DB:18 a wlan1-gateway: failed to connect, on 5200, association

a uns 70 metres amb visió directa. He provat de fer un scan i
connectar-la al LlavMarinadaAP1-5, que té pitjor senyal tot i que
encara és prou bona (-52) i allà connecta sense problemes, i llavors
hauria de canviar la IP, però no és lo que toca. Voldria esbrinar
perquè no connecta a l'AP2-5, que és on hauria d'estar. Pot ser la
freqüència?

> Si ho miro des del supernode, al log de
LlavMarinadaAP2-5 hi veig un munt de missatges d'aquest tipus:

wlan1: data from unknown device DC:9F:DB:7E:80:54, sent deauth
> wlan1:
data from unknown device DC:9F:DB:7E:80:54, sent deauth
> wlan1: data
from unknown device DC:9F:DB:7E:80:54, sent deauth

> A més molt
seguits, però aquesta MAC és de una Ubiquity, no pas d'una Mikrotik.
No hi ha rastre dels errors de connexió de la SXT.

> No sé com
veure què pot fallar.... alguna pista de què més puc mirar?

> No
estic segur però crec que això passa des que es va fer l'enllaç
CanSans-Marinada, no sé si hi pot tenir res a veure...

> Esteve

[1]

> Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa
sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 0182-3882-00-0201616289

> Per esborrar-te
de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la
paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

Links:
------
[1]