[MataroSensefils] SXT que no enllaça

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic mar 5 10:18:33 CET 2014

Hola a tots, a veure si algú em pot ajudar amb aquest problema:

Tinc una SXT que no hi ha manera de connectar al supernode
LlavMarinadaAP2-5. Abans ho estava però de cop i volta ha deixat de
funcionar.
Es queda fent intents, no apareix la "R" i al log surt això cada 10 segons:

00:0C:42:62:DB:18 a wlan1-gateway: failed to connect, on 5200, association
failed: unspecified (1)
[...]

La senyal és molt bona -32, perquè està a uns 70 metres amb visió directa.
He provat de fer un scan i connectar-la al LlavMarinadaAP1-5, que té pitjor
senyal tot i que encara és prou bona (-52) i allà connecta sense problemes,
i llavors hauria de canviar la IP, però no és lo que toca. Voldria esbrinar
perquè no connecta a l'AP2-5, que és on hauria d'estar. Pot ser la
freqüència?

Si ho miro des del supernode, al log de LlavMarinadaAP2-5 hi veig un munt
de missatges d'aquest tipus:

wlan1: data from unknown device DC:9F:DB:7E:80:54, sent deauth
wlan1: data from unknown device DC:9F:DB:7E:80:54, sent deauth
wlan1: data from unknown device DC:9F:DB:7E:80:54, sent deauth

A més molt seguits, però aquesta MAC és de una Ubiquity, no pas d'una
Mikrotik. No hi ha rastre dels errors de connexió de la SXT.

No sé com veure què pot fallar.... alguna pista de què més puc mirar?

No estic segur però crec que això passa des que es va fer l'enllaç
CanSans-Marinada, no sé si hi pot tenir res a veure...

Esteve