[MataroSensefils] La batalla de los Alamos II

ivan ivan a rusc.net
dll jul 21 07:15:19 CEST 2014

demà substituiré la RB133 per una RB433 té el doble de RAM i de CPU
i afegiré una SXT per fer un enllaç troncal nou

El dia 20 juliol de 2014 23:43, Ferriol <ferriol a musaik.net> ha escrit:

>  Podríem entrar en materia des de la llista per poder fer alguna cosa.
> Crec que quedar per parlar i després quedar per trebalalr ho dilat molt i
> jo per navegar vaig molt lent, ho sento m'apreta.
> Quin és el següent pas ?
>
> Podem començar per canviar l'aparell de los alamos. No en tenim cap per
> veure si així solucionem el problema amb l'enllaç de torre maresme i isern?
>
> Salut !
>
> El 19/07/14 14:01, Esteve Olm ha escrit:
>
> Complicat, però podem intentar fer un BirraLab entre setmana... :)

> [...]

* Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
0182-3882-00-0201616289*

* Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net <llista-request a matarosensefils.net> amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu*

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.