[MataroSensefils] La batalla de los Alamos II

Ferriol ferriol a musaik.net
diu jul 20 23:43:40 CEST 2014

Podríem entrar en materia des de la llista per poder fer alguna cosa.
Crec que quedar per parlar i després quedar per trebalalr ho dilat molt
i jo per navegar vaig molt lent, ho sento m'apreta.
Quin és el següent pas ?

Podem començar per canviar l'aparell de los alamos. No en tenim cap per
veure si així solucionem el problema amb l'enllaç de torre maresme i isern?

Salut !

El 19/07/14 14:01, Esteve Olm ha escrit: