[MataroSensefils] Ajuda configuració del router

dic jul 16 21:59:54 CEST 2014

Hola Irene,
A banda de voler connectar a un router ADSL no estic segur del que vols
fer. Pot ser que estiguis connectada a Mataró sense fils amb una
antena-router exterior de la qual baixa un cable de xarxa cap a casa teva i
el que vols aconseguir és reutilitzar un router adsl vell per tenir
cobertura sense fils dins de casa?
És això?
Jordi
El dia 16/07/2014 21.16, "irene pineda coll" <irenepi85 a gmail.com> va
escriure: