[MataroSensefils] Ajuda configuració del router

irene pineda coll irenepi85 a gmail.com
dic jul 16 21:08:51 CEST 2014

Hola gent, necessito ajuda amb la configuració del router perquè ja no puc
més, estic perdent moltes hores amb el tema i començo a estar molt farta :S
us agrairia molt qualsevol tipus d'ajuda!! merci!!!!!

tinc 2 routers per triar que m'han donat, un és movistar i l'altre el
d'orange livebox. Bé, pel que m'han dit, per fer la configuració s'ha de
posar la Ip al navegador (192.168.1.1) i desprès usuari i contrasenya. Jo
ho feia connectant la antena al router i del router a l'ordinador però es
veu que no, que has de connectar el cable del router (ethernet) directament
a l'ordinador.

Em trobo amb el següent problema, si faig això últim que us deia, no tinc
internet i llavors no em deixa entrar la ip per el navegador pq diu que no
xarxa.

La meva pregunta és, en que me perdut i com ho faig per aconseguir entrar a
la configuració i per poder canviar el número de la ip!?

segurament, com em passa altres vegades, la solució serà molt més senzilla
del que sembla....... no volia demanar "socors" per aqui però me desesperat
:D

gràcies avançades!!!

Irene Pineda