[MataroSensefils] Fwd: la xarxa va molt carregada es molt lenta

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dim gen 7 22:07:26 CET 2014

moltes gràcies,

la sopa em funciona perfectament

Salut

EVA

SALVEM L'ANGELETA FERRER, escola pública al centre JA!!!

Date: Mon, 6 Jan 2014 23:14:41 +0100
From: enric a musaik.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Fwd: la xarxa va molt carregada es molt lenta

    Salut altre cop,

      Al 06/01/14 21:50, En/na Enric ha escrit:

      Crec que la sopa ja funciona per tothom:

      http://sopa.musaik.net

    Ara mateix és mentida ... estic arreglant més coses. Espero que en
    poca estona ja estigui operativa.

    Aprofito per demanar ajuda perquè tinc un problema amb la web de
    guifi.

    Jo estic gestionant els DNS interns d'alguns dominis de webs que són
    operatives des de sensefils a partir d'aquí:

    http://guifi.net/dnsmataro

    Però vull gestionar de forma interna el domini lestrella.org i no
    puc. Em diu que ja està creat.

    En el seu moment ho vaig fer però la web es va quedar com penjada.

    Per tant, crec que a la base de dades d'algun lloc surt que hi ha el
    domini fet, però no surt llistat i no el puc configurar.  M'explico?

    I tinc gent de la cooperativa de consum l'estrella i de
    l'ecoopirativa, les dues cooperatives de consum de mataró, que
    podrien accedir via matarósensefils a la web i no poden per culpa
    d'això.  Per cert, a part de fer consum responsable ... també
    consumim via web de forma responsable: via sensefils (sense sortir a
    internet) + Servidor autogestionat (o almenys ho intentem) +
    programari lliure.  ;-)

      Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i
      sostenibles?

      Tu també hi tens lloc a
      Can
        Fugarolas