[MataroSensefils] Fwd: la xarxa va molt carregada es molt lenta

Enric enric a musaik.net
dll gen 6 23:14:41 CET 2014

Salut altre cop,

Al 06/01/14 21:50, En/na Enric ha escrit:
> Crec que la sopa ja funciona per tothom:
> http://sopa.musaik.net

Ara mateix és mentida ... estic arreglant més coses. Espero que en poca
estona ja estigui operativa.

Aprofito per demanar ajuda perquè tinc un problema amb la web de guifi.
Jo estic gestionant els DNS interns d'alguns dominis de webs que són
operatives des de sensefils a partir d'aquí:
http://guifi.net/dnsmataro
Però vull gestionar de forma interna el domini lestrella.org i no puc.
Em diu que ja està creat.
En el seu moment ho vaig fer però la web es va quedar com penjada.
Per tant, crec que a la base de dades d'algun lloc surt que hi ha el
domini fet, però no surt llistat i no el puc configurar.  M'explico?

I tinc gent de la cooperativa de consum l'estrella i de l'ecoopirativa,
les dues cooperatives de consum de mataró, que podrien accedir via
matarósensefils a la web i no poden per culpa d'això.  Per cert, a part
de fer consum responsable ... també consumim via web de forma
responsable: via sensefils (sense sortir a internet) + Servidor
autogestionat (o almenys ho intentem) + programari lliure.  ;-)

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas
<http://www.verkami.com/locale/ca/projects/7302-rehabilitacio-de-can-fugarolas-taller-de-reparacions-socials-culturals-i-sostenibles>