[MataroSensefils] Proposta d'acollida

dij feb 13 00:03:56 CET 2014

Ei Enric!

Recorda que el GuifiLab mensual, entre d'altre coses, serveix justament per
això que demanes.

http://mataro.guifi.net/guifilabs

Ja ha vingut gent interessada i se'ls hi explicat de forma personalitzada
com afegir-se a la xarxa segons el seu cas concret.

A tope!

Jordi

El dia 12 febrer de 2014 23.47, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: