[MataroSensefils] Proposta d'acollida

Enric enric a musaik.net
dic feb 12 23:47:07 CET 2014

Salut,

últimament m'està preguntant moooooolta gent el tema guifi.
No dono l'abast i no vull/puc donar el meu correu per assessorar-los.
Els hi explico que hi ha la web
http://guifi.net/mataro
http://guifi.net/trespassos
i que hi ha la llista de correu.
Però trobo que hi ha gent que necessita una mica més d'acompanyament,
encara que sigui només dir-los que hi ha la llista, com apuntar-se, a on
preguntar, ...
Un assessorament ben senzill, bàsic i de superprincipiant.

Per tant, proposo, si surt gent voluntària, de crear una adreça de
correu per dirigir a la gent que et trobes pel carrer i tens 1 minut per
explicar guifi.
Per exemple, crear el alias

acollida a matarosensefils.net

i que es redirigeixi a les persones que volguin assessorar, que pot ser
QUALSEVOL d'aquesta llista.

A veure què us sembla. Però a mi, em fareu un favor i a la gent que em
pregunta.

Pot ser no cal, i amb la llista n'hi ha prou ... només és una idea.

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas
<http://www.verkami.com/locale/ca/projects/7302-rehabilitacio-de-can-fugarolas-taller-de-reparacions-socials-culturals-i-sostenibles>