[MataroSensefils] conexió caiguda després del vent?‏

René Vives rene.vives a gmail.com
dis des 13 16:48:49 CET 2014

Hola,

crec que el problema esta en el proxy. Jo no perdo pings fins al proxy però
la navegació té talls.

El dia 13 desembre de 2014, 13:58, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: