[MataroSensefils] conexió caiguda després del vent?‏

dis des 13 13:58:31 CET 2014

Hola Jordi,

Fes una prova quan no et vagi la connexió.

Obre el terminal MS-DOS i escriu:

ping porta.santfrancesc.matarosensefils.net
ping 10.139.56.2

ens dius que et diu a cada cas i si mentre fas ping et funciona o no
Internet.

Gràcies

Jordi

El dia 12 desembre de 2014, 23:19, Jordi Català i Vilanova <
jcvpolaco a msn.com> ha escrit: