[MataroSensefils] sopa de pedres

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll des 8 14:20:33 CET 2014

Merci Ferriol i els altres per la informació sobre la sopa de pedres. Veig que el problema està doncs en el supernode de MatAlamos.

Què hem de fer per actualitzar-la? A part d'actualitzar el supernode, haurem d'actualitzar el nostre node també?

Jo em connecto amb una nanostation 2, de 2,4mhz, i potser si actualitzem MatAlamos, la nanostation que tenim no ens servirà.

M'equivoco?