[MataroSensefils] sopa de pedres

Ferriol ferriol a musaik.net
diu des 7 21:51:15 CET 2014

Hola,

Jo també em connecto al supernode de los alamos, sóc MatAlfonsX62. Tot i
que em connecto en una radio diferent que la teva Jordi.

Amb la sopa de pedres tenim el problema de que l'enllaç a la Torre
maresme no funciona i hem de donar tota una volta per Mataró per arribar-hi.

Jo utilitzo un gestor de baixades per baixar arxius de la sopa de
pedres, aquests gestors gestionen ells sols si s'interromp la connexió i
la continua on ho havia deixat. Així no perds el temps. La veritat és
que jo baixant de la sopa arribo a 350KB algun cop prop dels 500KB si
funciones l'enllaç amb torre maresme suposo que podríem arribar als 2MB.
El gestor de baixades que uso és uGet que va molt bé, però jo faig
servir Debian/Linux i no se si existeix per altres sistemes operatius.
De fet el combino amb una extensió del Firefox que es diu FlashGot que
em permet fer que els enllaços que jo vulgui els gestioni el uGet.

Respecte, a l'apadrinament o reparació d'aquest enllaç. Jo estic
disposat a posar-m'hi a reparar-lo però desconec com fer-ho així que si
algú si posa jo m'hi apunto que m'interessa. L'Ivan em va dir que ho
tenia en ment. Jo m'apunto. Si cal fer apadrinament també m'apunto.
Queda clar que m'apunto ?

Salut !
El 07/12/14 a les 16:39, Jordi Clopes Esteban ha escrit: