[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

Jose Legido jose a legido.com
dll abr 7 10:44:49 CEST 2014

> A 2014-04-07 00:00, Jordi Clopes Esteban escrigué:

> Tenia entès que la Fibra era propietat de l'Ajuntament i que Bankia la
> llogava a l'Ajuntament. I ho havien deixat d'utilitzar i per tant ho
> deixaven de pagar.
> I per tant, l'Ajuntament tenia la Fibra sense utilitzar-la i llavors
> guifi.net la va demanar.
> Per tant, m'estàs dient que és de Bankia i ens la cedeix?
> Vaja tela.
> Merci.

La fibra era de Bankia i pagava lloguer a l'ajuntament per utilització
del subsol. Al deixar-la d'utilitzar, no tenia sentit pagar aquest
lloguer del subsol, tot i que segur que durant messos o anys l'han
estat pagant, bé, de fet segur que l'hem pagat entre tots gràcies al
rescat, amb calers dels altres es molt fàcil fer les coses....
Llavors segur que els sortia mes car desmantelar-la que regalar-la.
Ens la vam cedir a Guifi, que com som una organització sense ànim de
lucre, només hem de pagar un 1% o un 10% (ara no m'enrecordo) dels
beneficis que tinguem utilitzant aquesta fibra.

Mes info:
http://mataro.guifi.net/content/bankia-cedeix-la-xarxa-de-fibra-optica-de-caixa-laietana-de-mataro-la-fundacio-guifinet

SAX!!!!