[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

Enric enric a musaik.net
dll abr 7 10:34:31 CEST 2014

A 2014-04-07 00:00, Jordi Clopes Esteban escrigué:
> Permet-me el matís Enric però la fibra ha estat un canvi de
> titularitat de Bankia en favor de la Fundació Guifi.net. No ens l'ha
> cedit l'Ajuntament ja que no era seva.

Tenia entès que la Fibra era propietat de l'Ajuntament i que Bankia la
llogava a l'Ajuntament. I ho havien deixat d'utilitzar i per tant ho
deixaven de pagar.
I per tant, l'Ajuntament tenia la Fibra sense utilitzar-la i llavors
guifi.net la va demanar.
Per tant, m'estàs dient que és de Bankia i ens la cedeix?
Vaja tela.
Merci.