[MataroSensefils] Fwd: Mataró sense fils

dij set 26 16:57:56 CEST 2013

Hola Enric i Aimar,

Potser el millor seria que vinguessis a un GuifiLab. Els fem el tercer
divendres de cada mes de 19:30 a 21:00 a l'espai
Xnergic<http://www.xnergic.com/>de TCM i t'explicarem com engegar el
tema per Cerdanyola i el que calgui.

Salut!

Jordi

El dia 26 de setembre de 2013 16.46, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: