[MataroSensefils] Fwd: Mataró sense fils

Enric enric a musaik.net
dij set 26 16:46:09 CEST 2013

Salut,

m'envien això.
Algú està interessat en poder-los ajudar?
Que es posi en contacte amb l'Aimar: aimeve a gmail.com.
Jo li oferiré la xerrada que sembla que s'està muntant per gent que vol
saber més com funciona guifi.net

-------- Missatge original --------
Assumpte: 	Mataró sense fils

Hola Enric, com va?
Com ja et vaig estar explicant a la cafeta de les FAC, ja fa un temps
que estic parlant amb una familia amb un fill al qual li vaig donar
classes, que fa poc s'ha pogut comprar un portàtil de segona mà i vol
aprofitar per poder accedir a Internet des de casa.
El tema és que els hi vaig comentar que existia Mataró Sense Fils i que
miraria de contactar amb ells per veure si hi ha alguna forma de que
tinguin Internet. El que no sabia és que tu també hi estaves posat!
He entrat a la pàg web de l'organització i com ja vam parlar, veig que
funciona per nòduls. El problema és que ells viuen pel barri de
Cerdanyola, en concret al C/ Sant Daniel nº 3. A la web no vaig veure
que hi haguessin gaires nòduls per aquest barri.
No sé si tu podries portar aquest cas a Mataró sense fils. Suposo que
deveu estar força enfeinades i que molta gent us demana ajuda.
A veure si ens podeu donar un cop de mà. Si teniu molta feina i en algun
moment em podríeu explicar com funciona més o menys el tema, fins i tot
podria intentar de posar-m'hi jo a fer el que fes falta per poder portar
Internet a casa d'aquesta família, així de pas veig de primera mà com
funciona el tema i n'aprenc.
Bé, ja em diràs quelcom!

Moltes gràcies!
Ens veiem.