[MataroSensefils] wiki matarosensefils.net ko

ivan ivan a rusc.net
diu oct 6 21:43:32 CEST 2013

gracies René.
però la configuració em sembla que s'ha de fer a la web de guifi
http://guifi.net/node/36881

bilbo va a buscar cada dos hores a la web
el domini matarosensefils.net no estava creat a la web fins ara.
per aixo preguntava, qui gestionava. no se d'on sortia la Ip que teníem
fins ara

El dia 6 d’octubre de 2013 20.52, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha
escrit: