[MataroSensefils] wiki matarosensefils.net ko

René Vives rene.vives a gmail.com
diu oct 6 20:52:58 CEST 2013

He editat l'arxiu matarosensefils del bind de cuba amb el següent canvi:
1.- Comentant les linies
;*                                      IN      A               174.122.88.84
;@                                      IN      A               174.122.88.84
2.- Afegint les linies
*                                       IN      A               192.254.194.147
@                                       IN      A               192.254.194.147

posteriorment he reiniciat el servei bind9.

Amb això haurieu ja s'hauria de poder accedir correctament fent servir
els dns de cuba.

El dia 6 d’octubre de 2013 16.02, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: