[MataroSensefils] Configurar node SopaDePedres a guifi.net

René Vives rene.vives a gmail.com
dll maig 20 17:45:48 CEST 2013

Enric,

sembla que el node ja gràfica :-)

http://snpserver001.matarosensefils.net:8000/snpservices/index.php?call=graph&type=device&node=43564&device=41349

El 18 de maig de 2013 20.57, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: