[MataroSensefils] Configurar node SopaDePedres a guifi.net

Enric enric a musaik.net
dis maig 18 20:57:52 CEST 2013

A 2013-05-18 20:28, René Vives escrigué:
> Enric,
> per poder assignar ips cal que el trasto definit com a AP estigui en
> el mateix node. L'enllaç que tenies amb Havana el AP era el trasto de
> Havana. Ho he girat i ara ja pots assignar ips del rangs als trastos
> del mateix node.

Gràcies Crack. No en tenia ni idea d'això.

> Caldrà que a la web tornis a indicar les MACS ja que he hagut de
> borrat les radios per poder realizar aquest canvi.

Ja ho he fet, però només he posat la MAC sensefils de la Loco5. Entenc
que no n'haig de posar cap més.

> L'enllaç a Mathavana es realitza des de la rb600, però la web no
> deixa
> posar una interficie en mode client així que he creat el trasto
> fictici http://guifi.net/guifi/device/53729 per poder pintar l'enllaç
> a la web.

Bona pensada.
Ara em toca fer que grafiquin tots 3.