[MataroSensefils] Proposta per fer un GuifiLab mensual a Mataró

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
diu gen 20 21:55:27 CET 2013

Bona nit, gent!

Em sembla molt bona idea això de les xerrades. Per gent que no en tenim ni
idea com jo poden anar molt bé! ara que tampoc puc assegurar la meva
assistència a totes les que feu... som gent molt ocupada!

Pel que fa a periodicitat, temes i demés, ho deixo a les vostres mans i
miraré d'adaptar-m'hi. :)

Vinga va, endavant!

El 20 de gener de 2013 0.40, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha escrit:

> Molt bona la del Ustream!!
> El 2 de febrer tampoc puc. Tinc programada una formació!! I si ho fem el
> 2n cap de setmana de cada mes?!
> ;P
>
> Hauriem de plantejar els temes pels que es comencen i repartir tasques de
> preparació!
>
> XEVI
>
> (enviat desde dispositiu mòbil)
>

> El 19/01/2013, a les 11:52, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
> va escriure:
>
> Tampoc costa res emetre en directe per Internet les xerrades amb Ustream.
> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]