[MataroSensefils] Proposta per fer un GuifiLab mensual a Mataró

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
diu gen 20 00:40:37 CET 2013

Molt bona la del Ustream!!
El 2 de febrer tampoc puc. Tinc programada una formació!! I si ho fem el 2n cap de setmana de cada mes?!
;P

Hauriem de plantejar els temes pels que es comencen i repartir tasques de preparació!

XEVI

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 19/01/2013, a les 11:52, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> va escriure: