[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Enric enric a musaik.net
dic gen 16 18:30:07 CET 2013

Salut,

Al 15/01/13 12:02, En/na Joan Pons ha escrit:

> Penso que un altre alternativa a estudiar és
>
> http://openatrium.com/   que és un drupal disfressat d’intranet open
> source
>
> els meus cinc cèntims...
>
> beneeixo el síndrome de diógenes digital de l’Enric (ei, de bon rotllo
> eh!)

Jajajaja
no sabia que era aquest síndrome!

I defineix la meva actitud davant de Google respecte aquesta llista. ;-)
Ei, no m'agradaria gens frenar res. Per tant, si es considera que s'ha
de fer aquest grup mitjançant el gran germà, endavant. I ja estarà fet i
funcionant.

Però jo visc amb la il·lusió de que cada cop necessitaré menys sortir a
internet perquè les meves primeres necessitats telemàtiques me les
cobrirà sensefils de mica en mica.

I aprofito per passar-vos la contra de la Vanguardia del passat 10 de
Gener ...
http://www.lavanguardia.com/lacontra/20130110/54360739901/la-contra-evgeny-morozov.html

Creus que la crisi és dolenta?
Doncs cal reconvertir-la, és el moment històric per fer-ho.
Mira què diu aquest filòsof, Jordi Pigem a Singulars.
<http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4388071>