[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Joan Pons joan a dracnet.com
dim gen 15 12:02:47 CET 2013

Penso que un altre alternativa a estudiar és

http://openatrium.com/   que és un drupal disfressat d’intranet open source

els meus cinc cèntims...

beneeixo el síndrome de diógenes digital de l’Enric (ei, de bon rotllo eh!)

Joan

From: Llista [mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] On Behalf Of Jordi Clopes Esteban
Sent: martes, 15 de enero de 2013 9:37
To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Subject: Re: [MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Bon dia,

La proposta anava a millorar el que tenim amb una eina molt simple que sumi llistes i fòrums, de tal manera que els usuaris puguin consultar o utilitzar des de la que els hi vagi millor.

En un projecte com aquest és molt fàcil emocionar-se, jo el primer!, però penso que hauríem de ser el màxim de pràctics: Google Groups :-p

Que bé que tinguis tot l'històric de la llista! Sí que fa il·lusió! :-)

Jordi

El 15 de gener de 2013 9.16, Enric <enric a musaik.net <mailto:enric a musaik.net> > ha escrit:

Al 15/01/13 08:05, En/na Jose Legido ha escrit:

> Ara, el tema drupal, ens permet tot això, però cal construir-lo. I el que no acabo de saber, és exactament el que necessitem. Podem crear una llista de les necessitats i anar classificant-les per ordre de preferència.

Crec que el que es necestia i es mes prioritari es crear un forum i que cada entrada del forum sigui un correu a la llista i viceversa

Vols dir que és això?
Jo creia que es pretenia descongestionar la llista, d'aquesta manera el que estem fent és tenir els correus classificats per fòrums, no?

Altre punt seria recuperar l'històric de correus i importar-ho al mailman. Crec que Enric tens tots els correus

Amb això tens raó. Jo tinc TOTS els correus de la llista de matarosensefils des del 04/11/04!!

Hi han 1685 converses ( o fils!) ... no ser si algú s'ho mirarà mai, però fa il·lusió.

Mira què diu aquest filòsof, Jordi Pigem a Singulars. <http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4388071>

Follow me on Twitter @jordiclopes