[MataroSensefils] Sopa de pedres

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dll gen 14 21:59:49 CET 2013

Perfecte Enric! Et mantinc informat!

Personalment, intento que totes les pel·lícules tinguin bona qualitat de so i imatge! Ara bé, la nota de filaffinity... doncs, part de no conèixer aquest criteri de selecció, ni ho havia mirat! De fet, tinc reticències en les crítiques de cinema, ja que depenent del dia, moment, etc. em vindrà de gust una peli o una altre, i he vist moltes pelis que m'han agradat i tenen males crítiques, i altres que tenen bona crítica i no m'ha agradat gents... així que no crec en pelis bones o dolentes; crec en que si existeix és que hi ha gent que li agrada, i si no la veus... segur que no saps si t'agrada, com a molt pots veure si té possibilitats d'agradar-te per la sinopsi. Tot i així, és totalment acceptable el teu criteri, perdona si en puju alguna que no el compleix.

Et mantinc informat sobre els possibles problemes amb el ftp.

Salut!!

XEVI P.

Date: Mon, 14 Jan 2013 18:51:16 +0100
From: enric a musaik.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Sopa de pedres

    Salut,

    la Pel·lícula Chocolat ja està tota sencera i es pot agafar tal
    qual.

    El servidor ftp es tallava perquè el directori on posaves les
    pel·lícules era el mateix directori del sistema i petava tota la
    sopa. Ja ho he arreglat i ara les pelis es posen al mateix directori
    on hi ha totes les pelis.

    Però m'agradaria que les pelis que es pugen tinguessin, almenys
    aquest ha estat el criteri que he anat seguint durant aquest temps,
    un mínim de 5 de nota a la web de filmaffinity.

    I també demano que les pelis que es pugen tinguin una bona qualitat
    de so i d'imatge.

    No ho ser si ho havia dit, però per si de cas ho repeteixo.

    Si us plau, Xavier, tu que m'estàs ajudant amb el tema, prova el ftp
    si et funciona. I sobretot, diga'm quan se't talla i perquè per així
    intenta resoldre què passa al respecte.

    Al 13/01/13 18:46, En/na Xevi Palacios ha escrit:

        La de Chocolat ja està pujada de nou, però crec que de moment
        queda en una carpeta a part fins que l'enric la revisa i la
        passa a les definitives. Ara si que s'ha pujat sencera, 1'8GB.

        Estic Pujant-ne més, però com que està limitat el tràfic triga
        una mica a pujar les pel·lícules. Paciència.

        Salutacions,

        XEVI P.