[MataroSensefils] Sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dll gen 14 18:51:16 CET 2013

Salut,

la Pel·lícula Chocolat ja està tota sencera i es pot agafar tal qual.
El servidor ftp es tallava perquè el directori on posaves les
pel·lícules era el mateix directori del sistema i petava tota la sopa.
Ja ho he arreglat i ara les pelis es posen al mateix directori on hi ha
totes les pelis.
Però m'agradaria que les pelis que es pugen tinguessin, almenys aquest
ha estat el criteri que he anat seguint durant aquest temps, un mínim de
5 de nota a la web de filmaffinity.
I també demano que les pelis que es pugen tinguin una bona qualitat de
so i d'imatge.
No ho ser si ho havia dit, però per si de cas ho repeteixo.

Si us plau, Xavier, tu que m'estàs ajudant amb el tema, prova el ftp si
et funciona. I sobretot, diga'm quan se't talla i perquè per així
intenta resoldre què passa al respecte.

Al 13/01/13 18:46, En/na Xevi Palacios ha escrit:
> La de Chocolat ja està pujada de nou, però crec que de moment queda en
> una carpeta a part fins que l'enric la revisa i la passa a les
> definitives. Ara si que s'ha pujat sencera, 1'8GB.
>
> Estic Pujant-ne més, però com que està limitat el tràfic triga una
> mica a pujar les pel·lícules. Paciència.
>
> Salutacions,
>
> XEVI P.

> From: perarriera a hotmail.com
> To: llista a matarosensefils.net
> Date: Sat, 12 Jan 2013 13:49:26 +0000
> Subject: Re: [MataroSensefils] Sopa de pedres
>
> merci, ja m'avises si et va bé del tot

> [...]

Creus que la crisi és dolenta?
Doncs cal reconvertir-la, és el moment històric per fer-ho.
Mira què diu aquest filòsof, Jordi Pigem a Singulars.
<http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4388071>