[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dij gen 10 17:16:57 CET 2013

Jo m'apunto a ajudar al què faci falta! Tot i que no he tocat mai drupal,
però compteu amb mi. Enric, unes classes fora d'hores i comencem a
desenvolupar!!

Per altre banda, el N-1, le remenat una mica... i té bona pinta, de moment
intentaré donar-hi una mica de moviment a veure com respira. Com a mínim
doneu-vos d'alta i rebreu avisos del grup i coses d'aquestes!
A veure si podem muntar un "monstre" de MSF entre tots!!!

Salut!!

XEVI

El 10 de gener de 2013 16.49, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: