[MataroSensefils] Enllaç Mataró amb el Vallés

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dis gen 5 18:43:46 CET 2013

Bones,

jo m'apunto, però definim clarament quan i què anem a fer. El divendres
11 a les 16:30 la idea és anar al node SAMSantCarles a muntar què? ja ho
tenim? si es vol enllaçar amb SEDNA aniria molt bé tenir-ho muntat abans
i si el mateix dia poguéssim fer 2 equips, un a cada costat, i ens
comuniquem amb el mòbil (o el whatsapp, o el que sigui) podríem apuntar
molt millor l'enllaç. Si hem de quedar abans de divendres per fer lo de
SEDNA, quin dia? tenim clar què cal fer a SEDNA? i com comenta en René,
realment val la pena fer un provisional a SEDNA per canviar-lo d'aquí
molt pocs dies (o setmanes) per l'enllaç del Tecnocampus?

Vinga, ja direu concretament el què. Jo dilluns no podria.

         Ermoi.