[MataroSensefils] Enllaç Mataró amb el Vallés

René Vives rene.vives a gmail.com
dis gen 5 13:41:17 CET 2013

si a Pineda han tret/girat l'antena per enllaçar amb Mataró no té
sentit seguir tenint una nanobrigde a TorreMaresme cap a Pineda
(almenys momentaneament) i podriem a profitar aquesta antena per
enllaçar amb el Vallès, no?

Per altra banda, val la pena haver de fer una nova instal·lació per
realitzar un enllaç provisional des de Sedna? En breu el TCM estarà
operatiu.

En cas de voler fer l'enllaç si o si des de sedna, crec que seria més
facil a profitar una de les radios de l'actual RB433 i connectar-li
una rajola. Certament l'enllaç no seria a 802.11an però a mode de far
faria la funció per a poder apuntar la rocket el dia que es realitzi
l'actuació a SAMSantCarles.

El 5 de gener de 2013 12.52, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com>
ha escrit: