[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Jose Legido jose a legido.com
dim feb 26 14:17:08 CET 2013

El 23/02/2013 10:31, "Jordi Clopes Esteban" <jordiclopes a gmail.com>
escribió:

> Bon i nevat dia,
>
> Fa un mes que vaig fer aquesta proposta d'integrar fàcilment llistes i
fòrum amb Google Groups.
> Les alternatives que es van plantejar són totes molt bones, si es duen a
terme és clar ;-)

> Sense ànims de tocar la pera :-p

Tota la raó Jordi.
El mòdul que vaig veure de drupal està deprecated i funciona amb versions
antigues.
Per mi, mentres la llista continui sent del domini @matarosensefils.net cap
problema.
Paral•lelament continuo mirant com fer-ho amb mailman

> A tope!
>
> Jordi
>
> El 21 de gener de 2013 9.20, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

de la llista al forum i viceversa.

pensat: quin conyazo de web, no m'entero de res, seria mes fàcil saber que
es matarosensefils i com connectar si ho expliquessin així........

t'agradaria que fos la llista, la pàgina de web o el què sigui que pugui
millorar la comunicació/participació de la gent.
agrada i la gent normal no ho farà servir.

germà... hehehe!- potser un xic, però tots els altres serveis/productes
dels que parleu... ni flàuerTs...!), així que ho deixo tot a les vostres
mans. Plena confiança.

germà, i que paguem un preu pel seu servei, jo considero que aquest preu no
és massa alt (opinió personal) comparat amb el què costa un servei de
hosting de qualitat. De fet jo també tinc etiquetats al gmail tots els
correus de matarosensefils desde 2004 :)  i no em puc pas queixar, me'ls ha
anat guardant tots sense que em costi ni cinc.

és només transformar la llista en un foro, sinó poser cal fer una repensada
sobre els mecanismes que fem servir per comunicar-nos i coordinar-nos.
M'explico:

enviem correus individualment, grupals i recentment fem servir whattsup's i
coses per l'estil perquè són més efectives que no pas la llista de correus
(a més que darrerament ha estat fallant).

llista/forum o vàries temàtiques
aprofitar twitter, facebook o altres plataformes,

d'altres temes, fer una "presa de requeriments" i en base a això decidim
quin sistema ens anirà millor. Qui s'apunta? totes les opinions seran
benvingudes, sobretot les dels que no feu servir gaire la llista!

s'ha de fer aquest grup mitjançant el gran germà, endavant. I ja estarà fet
i funcionant.

sortir a internet perquè les meves primeres necessitats telemàtiques me les
cobrirà sensefils de mica en mica.

http://www.lavanguardia.com/lacontra/20130110/54360739901/la-contra-evgeny-morozov.html

fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de
compte 2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

futur és dels imbècils" Joan Sales. Incerta Glòria]